Can't go a minute without your love

Okej, nu har det återigen varit dött här inne. Men det är tentatider just nu vilket resulterar i att jag på kvällarna knappt har någon ork kvar.

Casen är nu i alla fall inlämnad och det sista på hemtentan görs imorgon. Det betyder att det snart bara (eller bara och bara...) är ekonomin kvar. Imorgon kan jag troligtvis lova en riktig uppdatering med lite bilder. Har sjukt många bilder som jag vill dela med mej av men inte haft tid eller ork.

Nu ska jag göra mej en stor kopp mint-te och försöka stressa ner. Klockan har gått så sjukt fort idag och det känns som om jag inte hunnit med någonting. Men jag tänker väl att det bara är att tänka positivt som gäller, två och en halv dag kvar till tentan. När den är gjort blir det skumpa och hemfärd till Hälsingland.



xoxo 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback