In this endless summer

Här kommer ett snabbt inlägg endast för att jag ska få säga att jag äntligen har SOMMARLOV!!!
Efter tentan (som till 90% kommer få göras om i höst) mötte jag upp Emelie och Anders på stan. Började med en öl på Lilla krogen för att sen köpa med oss pizza och njuta vid vattnet och senare på en brygga.


Dags för pizza...


... och champange!


Helt underbart!

Imorgon väntar som sagt en tågresa hela dagen, med ett stopp i Hultsfred. Klockan är därmed ställd på 6.40 imorgon vilket i sin tur betyder att sängen snart väntar för mej.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Frida

Det ser jättetrevligt ut! Skönt att ha tentan bakom sig, förstår jag. Jag hoppas iallafall att det gick bra för dig. Själv har jag redan börjat jobba i Göteborg, dessa härliga sena kvällspass.

Ha det bra i sommar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback