Ricky was a young boy, he had a heart of stone.

Dagen har väl inte varit händelserik direkt. Återigen har jag frågat mej själv säkert hundra gånger "Vart är sommaren?" För det känns verkligen inte som sommar. Det är 15 juni vilket betyder att det borde vara soligt och varmt, i alla fall för det mesta. Men just nu ser det ut som det gjorde i Kalmar för en månad sen ungfär: molningt, regnigt och inte alls trevligt. Hoppas verkligen att solen dyker upp i helgen, har nämligen bokat in en resa till Stockholm torsdag-söndag. Kom just fram till att det var tre år sedan jag var där senast. Jag och Frida tog "ledigt" från skolan för att försöka hitta kläder till studenten. Jag bor två och en halv timme bort och har inte varit i Stockholm på tre år, det är dåligt. Fast under den tiden har jag spenderat mycket tid i London och Oslo, så det har inte funnits jättemycket tid. Nu är det dock på tiden och de fyra dagarna kommer spenderas med Vickan och Sara, kan inte bli annat än trevligt. Är ju ett speciellt bröllop som går av stapeln också, så det blir nog bra det här.

Har fördrivit några timmar på E-Center med Julia. Fick en efterlysning från mamma som undrade om jag kört i diket. Annars har jag inte gjort någonting förutom fotbollsträningen nu på kvällningen. Det känns verkligen att det nästan är ett år sen som jag spelade utomhus, efter varje träning har jag ont på ett nytt ställe. Men det är väl så det är till en början, känns det inte bra om tre-fyra träningar kanske jag ska börja bli orolig.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback