There's a lot of things to do before you die

Nu har det varit dålig uppdatering ett tag igen, men den här gången har jag faktiskt inte haft tid. Torsdagen var det stan som gällde och efter det kom släkten hit på sent födelsedagsfika. Fredagen var jag i stan hela dagen, 10-02, och hade en av de roligaste dagarna på mycket länge (återkommer om det senare). Under gårdagen blev det några timmar i Gävle för att kika runt i diverse affärer (dock inte för min del eftersom jag var som en zoombie) och ta hem ett flyttlass åt syster. Då jag var sjukt sliten blev det en hemmakväll. Tittade lite på England-USA och det första jag tänkte på när USA gjorde mål var att England måste vinna. Tycker sjukt synd om Englands målvakt idag. Tidnigarna därborta är inte att leka med. Och att det är söndag hjälper ju inte honom direkt...

Somnade nog vid elva-tiden vilket betyder ungefär tolv timmars sömn, men det behövde kroppen efter de få timmar den fick under fredagen. Jag och brorsan ska snart åka till morfar för att städa klart det sista innan det blir träning i eftermiddag. Kvällen är just nu utan planer men det kanske bara blir till att slappa, får se vad som händer.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback