She's a little bit too much even for my friend

Mina dagar i den svenska huvudstaden har varit underbara. Det har hunnit meds mycket och jag njöt av att återigen befinna mej i en stor stad. Förutom att träffa mina kära vänner har det blivit shopping, promenader, bröllop, fest, skratt, tårar, kungligheter, bakelse i ösregn, kändisar, öltält, soundcheck, med mera, med mera. Med andra ord en väldig rolig weekend.

Jag var inte direkt bra på att fota, men här kommer i alla fall några bilder:


Många båtar låg utanför slottet, både kungliga och militära (?).


Köpte bakelse och te vid slottet under min promenad på fredagseftermiddagen, och självklart kom det en regnskur.


Götheborg.


I parken vid Götheborg och Af Chapman fanns det många fina blomdekorationer.


Soundcheck i Kungsträdgården. Ola sjöng om Natalie både en, två, tre, fyra och fem gånger.


Play nöjde sig med tre genomkörare.


Caroline af Ugglas med sin kör.


Det var mycket fok på plats vid slottet dit Sara och jag sprang efter vigseln.


Brudparet välkomnas av sina familjer.


Det var en riktig upplevese att vara på plats.


Min vistelse avslutades med bakishäng utanför Karlbergs slott.

Nu väntar mina sista lediga dagar innan det blir jobb hemma och på festivaler. Håller tummarna att vädret kommer visa sig från sin bästa sida och just nu ser det lovande ut.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback