You don't know what you got until you missing it a lot

Så har midsommar gått även för denna år och vi går mot mörkare tider. Lite sjukt att tänka så egentligen, när sommaren knappt har börjat. Jag har jobbat i två dagar nu vilket betyder att det är sista dagen imorgon. Det går bra, men att kliva upp tidigt går väl inte riktigt lika bra. Imorse fick jag kommentaren "Oj, här var det någon som var trött" när jag kom halv nio.


Jag, syrran och Felicia plockade blommor till midsommarstången på torsdagen. Eller ja, Sofie och jag plockade blommor till stången.


Efter det var det dags att få nostalgi och fånga lite spigg, vakthund hade vi också :)


Det färdiga resultatet (som dekorerades medan jag jobbade). Och som vi dansade ;)


17 personer tror jag att vi kom fram till att vi var. Detta resulterade i tre bord fulla med mat och fem stycken efterrätter :)

Planerna att åka hem till familjen Backman en stund ikväll blev inställda, så en hemmakväll får det bli.

xoxo



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback