I would find a way

Det har hänt mycket nu på sistone. Besök av mamma i helgen och tre fulla dagar i skolan. Roliga föreläsningar blandade med tråkigare. Första mötet inför Rookie 2010. Våren som snart är här och tentor som närmar sig. Skvaller och promenader. Cykelturer och olyckor. Men en uppdatering får komma i helgen eller så. Två nya dagar i Hultsfred närmar sig, med övernattning däremellan. En layout är bloggen också i ett stort behov av, något jag har en känsla av att jag kommer sitta med nästa vecka. Veckan då jag egentligen borde plugga inför två tentor. Får helt enkelt se om jag lyckas hålla mej eller om det händer något här på sidan den närmsta tiden.



xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback