It's not in the way you look or the things that you say that you'll do

Älskar att 'Så ska det låta' är tillbaka i rutan. Jag bara älskar Peter Settmans spontanitet och hans skratt, det lämnar ingen oberörd. Jag tror att man antingen gillar vad han gör eller tvärtom, det känns som om det inte finns något direkt mellanläge. Men jag är ett stort fan och skulle gärna se att han återigen leder Melodifestivalen. Gårdagens program var väl inte det bästa, kändes som om tjejerna sjöng alldeles för långa låtar. Varför inte har det kort och hinna med mer?

Det blev tacos igår och shit vad jag åt. Kände mej lite tvungen att äta upp köttfärsen så det blev nog en tortilla för mycket, men riktigt gott var det. Däckade sen i sängen där jag låg och kikade slutet på 'Let's Dance' (tack och lov att Willy åkte) och 'Numbers' innan John Blund kallade på mej.

Nu blir det stan med Emelie och jag tror Anders, dags för ytterligare caféhäng med diskussion. Det är sju grader varmt så skinnjackan åker på, känns som om våren verkligen är här nu. Det regnar i stället för snöar, skinnjacka i stället för vinterjacka, tygskor i stället för varmare. I like it! Ska försöka kika in på några Second hand ställen också i jakt på en outfit inför kändisfesten på fredag, får väl se hur det går. Jag har en plan om jag inte hittar något bra i alla fall.


London eller...


Norrköping. Inte ett svårt val för mej direkt.

Ha en härlig lördag!
xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback