That things would happen but not to me

Vaför hamnar man alltid framför datorn och blir fast på olika sidor när något annat är viktigare? Kom hem vid tolv och hade tv:n på medan jag gjorde lunch. Sen blev det datorn och där sitter jag än. Jag borde plugga, jag vet det, men orken finns inte. Tenta på tisdag och fredag, jippie. Pubkväll igår, var väl inte den roligaste, men jag gillar umgänget. Nej, nu borde jag verkligen stänga ner och ta fram papprena. Funderar på att äta tacos ikväll, lyxa till det lite. Men det betyder att jag måste bege mig till affären, och just nu regnar det. Men lite vatten har ju aldrig dödat så det blir nog så. Lessig väntar!


I London finns det hus i alla varianter :)

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback