We don't celebrate sundays anymore

Finns egentligen bara en sak att säga: Music & Event Management vet hur man festar! Shit vilken kväll det var i fredags :) Alla hade verkligen tänkt till när det gällde utklädnaden och kvällen blev väldigt lyckad. Jag tappade bort min jacka med mina nycklar i, som jag och Carina hittade hemma hos John, Mac och Emil. Men då tappade jag bort mitt vin istället, så om någon har sett en box med 'Tre apor' får ni gärna höra av er. Har också ett riktigt stort blåmärke på armen, detta tack vare Jocke. En riktigt rolig kväll som sagt, vilket vi var värda efter två tentor under samma vecka.

Idag har jag tvättat, städat och packat. Åker till Hultan vid fyra och så blir jag där tills jag åker hemåt Hälsingland på onsdag förmiddag.

Bilder kommer upp så småningom.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback