Would not be called love by the ones who know

Det är några som sagt till mej att jag bloggar ofta nu, och långt varje gång. Och jag måste hålla med, vet inte riktigt vad som har hänt. Men på senaste tiden har jag bloggat mest varje dag känns det som, hoppas ni inte tröttnar.

Det har varit två riktigt intensiva och framför allt långa dagar. Gårdagen var väldigt seg efter lunch och jag vet inte hur mycket av det som fastnade, men vi får hoppas att det gav något. Handlade med Filippa och Pellan efter skolan och sen hem til Lina och Sandra. Sandra hade, som vanligt, glömt bort att jag skulle sova där, men jag tycker om dej ändå vännen. Åt mat framför tv:n medan dom andra gick igenom grupparbetet och sen blev det lite slappande och mer tid framför skärmen. Klockan sju gick jag och Sandra ut på en promenad, riktigt skönt. Tanken var att vi skulle gå till festivalområdet, men vi pratade så mycket så vi glömde svänga. Det blev en promenad där någon av oss gått tidigare, och utanför kyrkan var jag faktiskt lite rädd. Att gå i mörker vid en kyrkogård är lite läskigt, att inte se någon annan person gör det inte lättare direkt. Men vi kollade lite på stjärnorna och klarade oss utan problem. Pratade om allt och inget, mycket uppskattat. Kikade sen lite på Room Service där vi började diskutera om designern är pappa till en i våran klass, sjukt lika i alla fall. Flickorna skulle sen kolla Grey's och tyckte jag var tokig som inte brukade kika på det. Men nu låg vi i soffan alla tre och när det var slut blev det sängen. Jag och Sandra låg och pratade, läs skrek, till varandra i några minuter. Sen tog det inte många sekunder innan jag somnade.


Längtar till sommaren och havet...

Dagen var lite roligare, men lång. Fick skjuts av Josefin ner till stationen och direkt när jag och Emelie kliver ur bilen så säger dom i högtalaren att tåget snart kommer in på perrongen. TÅGET! Helt underbart. Började städa direkt när jag kom hem och sen vidare till Giraffen. Nu har jag varit hemma en timme ungefär och bara slöat. Väntar på mamma som skulle kommit med tåget om en och en halv timme. Men nu ringde hon och sa att dom skulle bli försenade och troligtvis få åka buss från Alvesta. Ska bädda soffan och så om en stund och sen får vi väl se när jag får åka och möta henne. Hoppas att det blir fint väder nu i helgen så att vi kan göra någonting kul.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback