You were the treasure longed to find

Idag har det varit en riktigt effektiv dag måste jag säga. Hade en liten sovmorgon till klockan nio, åt frukost och sorterade tvätten. Mellan 10 och 13 befann jag mej mellan tvättstugan och pluggandet, något som gick bättre än förväntat. Det fick bli nudlar till lunch eftersom jag inte orkade laga något, och självklart kokar jag dom för länge då jag fastnade vid dator. Men efter att jag fått i mej mina överkokta nudlar letade jag fram verktygslådan och gick ner till cykelförådet. Efter många om och men så lyckades jag äntligen få kedjan på plats, men det blev en hel del suckanden och fula ord. Har nu lärt mej att jag kan om jag vill, bara jag får försöka några gånger.

Så det blev en tur till BBS för att skriva ut uppgifter, som skulle vara gjorda till imorgon, och vilken tur det blev. Första gången på riktigt länge som det var bar asfalt och man inte behövde vara rätt för att ramla hela tiden, underbart! Det negativa var dock att det regna men jag orkade inte bry mej utan njöt varje meter. Blev en sväng förbi Netto på hemvägen också. Parkerade sen i soffan och kikade på Top Model innan jag gjorde middag. Bakade sen bröd av resten av jästen samtidigt som jag pluggade och tog en dusch.

Som sagt, en effektiv dag. Och tentaplugget, som jag tänkt börja med nästa vecka, känns det som om jag kommer att klara. Har inte alls mycket kvar att läsa nu, så i mitten av nästa vecka borde jag vara färdig i alla fall. Skola imorgon, onsdag och torsdag. På torsdag blir det också till att städa då mamma kommer på kvällen, jag längtar.


Hur verklig ser han inte ut?! Ge mej!



"It's a pen. It's a pen!"
"Peeellan, Peeellan..."
"Hur gamla är ni då? Fan vilken tråkig fråga! ... Jag då, är 24 år men ser ut som ett babyface."



xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofia

Haha, It's a pen! Den är så bra :D. Men bäst var ändå att både Percy och Åskviggen var på Kåren ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback