Summer lovin‘ had me' a blast

Okej, det här är illa. Jag klagar när folk inte uppdaterar sina bloggar och så är jag likadan själv... Det är över en vecka sen jag har egentligen ingenting att skylla på.

Sist jag skrev höll jag på med mitt pizzabak och skulle ha myskväll. Dagen efter åkte jag till Hultsfred för att leka med Ida. Vi begav oss till stallet och hade en mysig dag med väldigt mycket skratt. Inte minst när vi var ute och red i skogen och jag var väldigt, väldigt nära att ramla av. Skrek hjälp vid ett tillfälle och trodde att jag skulle ramla av minst två gånger. Men jag höll mej upp och vi skrattade gott åt det direkt efteråt. Kom hem vid åtta-tiden och åt rester av pizzan, kikade på tv en stund innan jag däckade i sängen rätt tidigt. Tror inte att jag gjorde någonting direkt på söndagen om jag inte glömmer något.

Denna vecka har varit ganska fullpackad. Måndag och tvätt, grupparbete och lite annat smått och gott. På tisdagseftermiddagen åkte jag till Hultan för möte om en middag som var igår, sov över på Lilla torget och hade det allmänt mysigt. Onsdagen och föreläsning hela dagen, var sista med Daniel och det är inte ofta man kommer sakna en lärare. Torsdag och iväg till H igen, denna gång för seminarium och sen hemåt. Natten bjöd på storm så jag vaknade av och till men fick några timmars sömn i alla fall. Fredagen och vädret var inte så bra till och börja med. Åkte till bibblan och lämnade tillbaka böckerna jag lånat innan det blev en sväng till stan för att fixa lite. Tog svängen förbi Maxi och Polisen på vägen hem där jag handlade lite samt hämtade ut mitt pass. Solade på eftermiddagen och lyckades självklart bränna mej. Igår mådde jag inte så bra så det blev ingen Hultsfred och middag utan en väldigt lugn dag hemma.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Skulle behöva ner till Teliabutiken och prata med dom men är osäker om det är öppet, något att kolla upp kanske. Har tydligen haft Spotify Premium sen jag köpte min nya mobil men vet inte hur jag får det att fungera, och då det går ut om en månad vore det kul att kunna använda det. Annars så är det ca 30 grader ute och då är det molnigt. Det tycker jag visar på att sommaren äntligen (!) har hittat även till Kalmar. Nu håller jag bara tummarna för att det kan hålla sig såhär.


Längtar efter en varm sommardag i stugan.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback