We keep on rockin'

Äntligen är det fredag och helg. Har äntligen fått klart litteratur-delen av musikarbetet, eller det är lite kvar att ordna. Men allt är nedskrivet en gång vilket känns helt underbart. När det gäller vilket ämne jag ska skriva om så går jag fram och tillbaka mellan tre-fyra stycken, det är svårt. Ska fundera under helgen och förshoppningsvis börja skriva nästa vecka, det skulle vara skönt.

Vädret är inte riktigt på Kalmars sida de senaste dagarna. Idag är det nästan storm ute och det har duggregnat mest hela dagen. Ska snart åka ner på stan en sväng och sen iväg till Hultsfred för att fira Lina. Det är fest imorgon och jag har inte riktigt bestämt mej om jag ska vara med eller inte, ett beslut som fattas imorgon.


Fina Lina :)

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback