You are not alone

Okej, så vart tog helgen vägen? Känns som om det nyss var fredag och jag begav mej till Hultsfred och nu är det redan måndag kväll. Sjukt vad dagarna går fort, bara fyra veckor kvar i skolan nu. Och bara för att jag idag skrev att jag var less på vädret så kom solen fram helt plötsligt, vet inte när jag såg den sist. Helt underbart och jag hoppas att den håller sig framme.

Helgen då. Fredagen bjöd på smörgåstårta, massa snack, Anastasia, Så ska det låta (där jag fortfarande är stolt över att jag tog rebusen innan sista bilden kommit upp) och Deja vu. Lördag och upp vid halv tio och ett besök på bolaget innan jag, Sara, Sandra och Pellan gick vidare mot Metropol och skivmässa. Kom dock endast tillbaka med MJ:s 'Bad' på LP. Begav oss hemåt och åt smörgåstårta, chillade, kollade damernas handbollsfinal... Under dagen började jag känna att jag inte hade något val så jag började peppa upp mej redan på förmiddagen, så det blev utgång. Hade det riktigt roligt faktiskt, och gillade valet av musik den sista delen. Väldigt blandad musik med många gamla låtar och mycket svensk, lite schlager och ja, I like. Söndagen blev det tåget hem vid tolv och jag slappade i princip hela dagen då Emelie inte kunde ses.


Att få en massage av en elefant hör inte till vanligheterna, och som mitt ansikte visar så var jag lite skeptisk.

Imorgon väntar Hultsfred och föreläsning samt övernattning och dubbel föreläsning på onsdag. Men vi har bara gästföreläsare vilket ska bli riktigt intressant.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback