You're my wonderwall

Höstvädret håller i sig här nere i Småland. Tror att jag har sett solen två gånger på två veckor eller så. Sommaren känns väldigt långt borta för tillfället.

Är just nu mitt uppe i pizzabak. Tänkte jag skulle ha en riktig myskväll och då måste man ju ha något gott att äta. Annars så rullar vardagen på som vanligt. Om tre veckor så är det tenta och därmed sista dagen i skolan. Har då gått ett år, vart har tiden tagit vägen? Men jag har hunnit med en hel del under min tid här nere, inte minns funnit helt underbara vänner.


Friends forever <3

Nej, nu väntar pizzan på mej om den ska bli färdig till 'Så Ska Det Låta'.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback