Alla hjärtans dag

Så var alla hjärtans dag här, en dag som jag brukar vara lite emot. Jag tycker inte att man endast en dag om året ska visa en person att man bryr sig om dom. Men trots detta har jag under dagen skickat ut mms till nära och kära och önskat dom en bra dag. Okej, jag kan skylla på Telia eftersom jag har gratis mms under dagen och också på att det är sååå mycket roligare att glädja andra än att ligga och plugga. Men det känns ändå inte riktigt helt okej. Det känns lite som om jag fastnat i samma träsk som många andra, men jag har i alla fall inte köpt något idag. Ingen liten nalle, ros eller choklad (eller vad man nu köper). Eller, nu ljög jag lite, jag köpte en ask med Aladdin hjärtan förra veckan, men det var bara för att dom är så goda och att det var ett bra pris. Betyder det att jag handlade en "alla hjärtans dag-sak"?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback