Du är som ett bihang!

Det messet landade i min telefon igår kväll strax efter klockan åtta. Hela saken var så klockren och jag vet en person som reagerade extra mycket i Skandinavium. Filippa och jag satt här i soffan och skrattade åt det och när jag fick messet så blev det ju lite roligare. Stackars Alex som inte fattade någonting, men så är det ju ett internskämt vilket inte gör det så lätt att förklara. Roligt tyckte vi att det var i alla fall, och jag skulle nästan kunna ge vad som helst för att ha haft en kamera på Sandra Poulsen just då. Den reaktionen hade nog varit i världsklass.

Men till tävligen då. Vi blev besvikna att Walz åkte ut, tyckte han förtjänade en finalplats. Brolle ser ju bra ut (men jag ligger inte på samma nivå på den delen som Frida, som skickade ett sms direkt efter hans framträdande) men låten däremot vet jag inte riktigt vad jag tyckte om. Vi gillade Loreens låt och hon gick rättvist vidare, Sannas låt var en lite av en skräll tyckte jag och vi satt alla och var förvånade när hon gick direkt till final. Mellanakten däremot har jag ingen kommentar på mer än att jag tycker det är sämre än på flera år.

Dagen schema:

  • Grupparbete
  • En sväng ner på stan
  • Plugga
  • Skriva cv
  • Söka sommarjobb
  • Gärna städa

Inte en så rolig dag med andra ord men dock nödvändig.

xoxo

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback