En välbehövlig dag

Idag har jag planer på att inte göra mer än nödvändigt utan bara ta det lugnt och göra det jag känner för. Få bort den sista stressen från kroppen och ladda batterierna. Blir en hel del tv, skidor nu och sen handboll och Mello.

Gårdagskvällen var trevlig. Kändes som om det var längesen vi hade en "klassfest" vilket alltid är trevligt. Blev en sväng på Oleareys och sen cykeln hem. Känns skönt att jag tog det lugnt igår då jag inte alls är bakis idag utan nästan helt utvilad.

Fick ett mms från pappa imorse med en bild på våran baksida då det såg ut att vara lika mycket snö som det var i jul, om inte mer. Det verkar också vara väldigt kallt på många ställen norrut så jag är riktigt glad att jag befinner mej här nere i Småland. Här är det några plusgrader och inte alltför mycket snö kvar. Så om ingenting händer kommer mamma nog tycka att det är vår när hon kommer och hälsa på mej om en och en halv vecka. 

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback