Härlig start på VM

Ja, en riktigt grym start på skidvm måste man då säga att det blev med ett guld och ett brons. Tyvärr satt jag i frisörstolen genom hela tävlingen men hade regelbunden uppdatering via sms av Malin. Tack och bock! Mitt hår blev betydligt bättre än jag hade hoppats med tanke på att Elin (hon som färgade mej) efter första ursköljningen sa något i stil med att det är bra att kunderna inte kan se sig själva här nere. Detta på grund av att min utväxt var betydligt ljusare än resten av håret så botten blev tydligen blond vilket inte var meningen. Men efter massa om och men är mitt hår nu ljusbrunt vilket känns riktigt skönt.

Sitter och slappar efter att ha varit borta i princip hela dagen och inväntar tjejerna som kommer över på temys vid sju. Känns som om det var sålänge sen vi sågs utanför skolan så det ska bli skönt att bara umgås och få prata av sig lite.

Något som däremot känns lite jobbigt är att min kropp tycker att det är fredag idag, vilket gör att morgondagen kommer bli en lång transportsträcka till helgen. Men men, ska plugga på som bara den för att få en ledig helg.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback