Nypremiär

Det har varit dött här på bloggen ett bra tag, mitt senaste inlägg skrev jag i början av oktober. Men nu har jag fått sugen tillbaka och tänkte börja skriva igen.

Då jag inte har Photoshop men ändå var sugen att ha en ny design tog jag hjälp av blogghjalp.se, riktigt smidigt och bra måste jag säga. Det blir ju liksom lite kul att ändra desginen lite då och då och det här var verkligen ett smidigt sätt, bara att "ta" en liksom. Check it out om du liksom jag sitter utan PS!

Vad händer då i mitt liv för tillfället? Ikväll blir det Mello-mys här hemma med Filippa och Alex. Då skolan är kaos just nu är det skönt att bara kunna slappna av. Nämligen 1000-saker att göra men efter tentan på torsdag lugnar det tack och lov ner sig en aning. Idag tog jag en sväng ner till slottet i solskenet, riktigt skönt att bara gå omkring där nere och tänka lite. Sen så har jag börjat på ett cv inför jobbsökningarna som jag (förhoppningsvis) får iväg imorgon. Sommaren närmar ju sig och jag skulle gärna vilja jobba på vägen den här gången, så håll tummarna för mej.

Okej, det här var en liten lätt start, men jag lovar att det inte tar lika lång tid tills mitt nästa inlägg.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback