Onsdag mitt i veckan

Okej, det var inte riktigt som jag trott på afrodansen igår. Det var inget med att plocka mango men dock en hel del av kvarnen, krukan, solen, anden, ödlan, spjutet och jag vet inte vad. Måste erkänna att jag 90% av tiden var tvungen att bita mej i läppen för att inte börja skratta. Jag såg det framför mej flera gånger, hur jag började gapskratta och alla vände sig om och kikade på mej. Det gjorde ju så att jag höll på att skratta ännu mer och fick därmed bita mej hårdare i läppen. Nej, åter till träningen som väl inte var någonting för mej direkt. Men det kan hända att det blir något mer pass (har lovat Pellan så minst ett blir det) eftersom det var ganska slappt och därmed ett skönt kvällspass. Nu laddar jag däremot inför spinningen som jag tänkte köra på fredag, lite mer min stil.

Har slängt ihop en tuppkaka inför morgondagen då tjejerna kommer över på temys. Längesen jag gjorde det nu och varje gång tänker jag på Oslo. Blev ju en hel del kakor där då Frida är expert och Paula verkligen gillade dom. Så efter att ha fått skött formen som lärling hos Frida så får jag nu klara mej på egen hand vilket går nästan lika bra.

Imorgon ska jag till frissan efter skolan, eller efter lunchen, vilket jag verkligen inte får glömma bort. Var tvungen att ställa alarm eftersom jag vet hur bra (läs dåligt) mitt minne är. Det är tänkt att det ska bli lite annan färg i mitt hår så vi får väl se vad vi kommer fram till. Har inte så många valmöjligheter med tanke på hur mitt hår ser ut nu, men bättre lär det nog bli. Lite svårt annars skulle jag tro med tanke på att jag inte färgat det sen slutet av oktober.

Annars pågår jakten på sommarjobb för fullt. Någon som har något förslag?

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback