Pizza, vin och trevligt sällskap

Sitter och kikar lite på handboll såhär på lördagseftermiddagen. Sävehof-Hamburg i Champions League och det är jämt när tio minuter återstår. Skidorna imorse gick väl ändå helt okej, tre svenskor i topp tio, men dock utan medalj. Imorgon är det herrarnas tur och jag och Malin ska dra ihop något, får se hur det slutar.

Ikväll däremot blir det pizza, Black Tower och trevligt sällskap på Esplanaden. Utgång planeras, men när, var och hur återstår fortfarande. Planerna brukar alltid ta fart i slutet av kvällen när det börjar bli dags att gå så det är inget jag oroar mej för.

Är ju även sista deltävlingen ikväll, får se om jag lyckas övertyga tjejerna att kika lite på det. Annars får jag försöka få in någon repris.

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback