Plocka mango

Igår snöade det typ hela dagen vilket gör att vårkänslan är long gone, riktigt tråkigt. Jag som lovad mamma att hon skulle få lite vår när hon kommer hit och hälsar på nästa vecka. Skulle vara så skönt om det är cykelväder så vi slipper gå/ta bussen överallt. Aja, mycket hinner hända på en vecka och jag hoppas bara att det inte blir värre.

Andra föreläsningen på kursen idag och det kändes helt okej, det är mycket att göra speciellt när det inte är hundra procent klart vad man ska läsa men det fungerar. Känns som om jag kommit en bra bit påväg i alla fall. Dock lite nervös inför nästa vecka då vi har föreläsningar tisdag-fredag, tror inte att jag gått så många gånger i veckan sen jag började. Man blir verkligen bortskämd med föreläsningar i jämförelse med gymnasiet då man i princip var borta från sju till fem varje dag. Något jag inte direkt saknar.

Ikväll ska jag på afrodans på gymmet, något som ska bli spännande. Har hört att det ska vara något med att plocka mango hit, och plocka mango dit. Men det blir roligt att se hur det är, annorlunda lär det ju vara i alla fall. Återkommer med reslutatet.

Nu blir det till att laga mat och sen kika på Mysteriet på Greveholm som varit mitt middagssällskap de senaste dagarna. Helt klart topp tre av alla julkalendrarna som jag sätt. Dock måste jag säga att det verkligen syns hur mycket tekniken gått framåt med specialeffekterna. 17.00 på barnkanalen om ni vill kika de sista avsnittena :)

xoxo

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tasha

SNART kommer nog våren får vi hoppas :P om du har tid tycker jag absolut att du ska kika in på min blogg <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback